Sunday, April 22, 2012

Jüriööjooksu lahing

Hommik algas koti pakkimisega ning kella 2.30'st võis juba sõit suure bussiga Vastseliina alata (vahepealse pausiga Tartus).

Enne võistlust oli taaskord nö testrada, kus sai otsida metsast punkte. Peale testraja läbi kõndimist osaliselt tuli meil koguneda juba rongkäigule. Rongkäigu lõpppunktis rääkisid linnapea, "Jõud" esinaine, O-president Urmas Klaas jpt.
Kõnede vahepeale mängis orkester ning tantsisid erinevad tantsugrupid.

Võis alata jüriööjooks!
Start oli vägev ning K-punkti esikoha sai silmaga nähtava eduga Tõnis Laugesaar.
Mõne minuti pärast oli oodata võistlejaid ka tagasi Vaatepunkti.

Meie tiimis OK West IV jooksid 1.Ragnar , 2.Heidi, 3.mina, 4.Regina, 5.Joe.
Ennustasin, et saan ca kella 11 paiku enamvähem ehk metsa ent tuli kahjuks oodata tiimiliikmeid tund aega kauem ehk ma sain metsa 00.00'i paiku.
START!


Jooks algas väga rahulikult ning oligi esimene punkt teeületusel. Peale väikest sprindilõiku sai taas hakkata jooksma. Enne teist punkti kuskil kraavi ületuskohas miskipärast tõmbasin nina verele ning nii ma seal pühkisin, ja tõmbasin ninna tagasi. Lõpuks hoidsin mingi aeg buff'i ees ent see ei aidanud eriti. Otsustasin niisama edasi joosta. Tänu verejooksule tõmbasin siiski tempot oluliselt maha. Kõik järgnevad punktid sain ilusti kätte. Kuigi 4'nda punktiga võib mõelda, et kas tegi liigse ringi teevalikul? 7'ndasse punkti minnes kaldusin algselt veidi 8'nda punkti poole ära - Korrigeerisin. 9'ndasse punkti tuli joosta läbi tõsise mere, kus vesi oli koguni põlvini.
Punktiga sai mindud tõsiselt rappa, kus ma siis mitmed minutid tiirutasin. Ma teadsin, et ma olen õiges kohas kuid ei saanud kätte. Lõpuks sain end ühe tee peal orientiirile ning sain punkti kätte. 10'nda punktiga jooksin samuti algselt kõrval olevasse punkti ent seal oli minu õiget punkti samuti näha. Tuli ka teistkordne teeületus ning väike mets, kus eelnevad vahetused olid kõvasti vigu teinud augu-punktidega. Miskipärast läksin täiesti vales suunas esmalt ja sattusin vale punkti juurde. Edasi võtsin suuna õige punkti poole. Lõpp oli veel 1 punkt ning oligi FINISH

GPS TEEKOND

Ajaks: 1:04:39 (30. Vahetuseaeg; millega tõstsin meie tiimi 34.)
Lõplik koht oli 41. (eelviimane)

--------------------------------------------------------
Vahepeal suutsin saalis kuidagi magama jääda ning miski peale ärkasin korraga üles. Vaatan saalis ringi - Enamus bussirahvast läinud. Ruttu-Ruttu kott kokku ning bussi. Õnneks jõudsin veel bussi peale ja sain koju. Bussis tervitasid Hendri, Heidi ja Märten : Jõudsid kah siia! :D

No comments:

Post a Comment