Thursday, July 28, 2011

Üks-ühele võistlus

Üks-Ühele võistlus oli mul siis esimest korda. Meie võistlusklassis oli kokku 3 inimest Mina, Märten ja Markus. 1. jooksus startisin ma 2. Vigu esimeses jooksus väga ei teinud küll aga 1-2 minnes kaldusin veidi paremale ära aga siiski vasakule vaadates nägin punkti! Teine väike viga oli see et 6-7'ndasse minnes tegin vasakult ringi ümber kõrvenõgeste.
1. jooksus olin enda klassis 1. Ajaga 18.00
Teises jooksus oli siis nii et 1. ja 4. jooksevad koos ja 2. ja 3. ehk siis mina jooksin üksi ja kuna ei näinud vajadust väsitada end siis kõndisin. Ühtegi viga ei teinud. Aeg: 17.24
Kolmandas jooksus jooksin Märteniga, sest ta võitis Markust oma jooksus. Rajal erilist viga ka ei teind. 2-3 punkti jooksul otsustasin lõigata läbi metsa, mis ka õnnestus ja sain kiiremini läbi. Aeg: 08:37 7'nda punkti juurest metsast välja tulles vaatasin veel selja taha et kas Märten tuleb ja tuligi vist enda punktist välja. Niisiis kiirendasin ja võitsin. See oli siis minu esimene Üks-Ühele võistlus võit!

No comments:

Post a Comment