Sunday, March 28, 2010

24.03.2010 Varsaallika

Tee oli seekord ikka päris libe nii et soojendust tehes oleks peaaegu kohe kukkunud. Startides läks kõik ilusti esimene, teine ja siis plärts sügavasse ojja. Peal oli veel sulalumi mis kattis seda kõike veel. Nii et enamvähem sain kohe stardis jala märjaks. Siis helistasin isale et ta tooks mulle kuskile kuivad jalanõud, aga hiljem selgus et ma ei võtnudki jalanõusid kaasa! Oeh, eks siis tuli joosta niisama see maa läbi. Mõnes kohas veel tuli väike eksimus. Kahe viimase punktiga oli rajameister mu arust võistlejatele nii öelda "käru" keeranud. No paljud teed olid lume all ja nii ma siis valesse kohta sattusin! Lõpuks sain aru oma veast ja jooksin õigesti. Finišeerudes oli mu üllatuseks et ma olin esimene! Kuid lõppude lõpuks siiski 2. Vaatasin ka suuremat kaarti ehk R3-me ja siis vaatasin et ühte punkti pidid küll kõik nad läbi lume mingi 200m sumpama! Kodus sain siis sooja vanni jalgadele, kuid minu meelest igati tore rada!
Minu teekond:

No comments:

Post a Comment