Sunday, October 10, 2010

74. rabajooks

Täna oli siis 74. rabajooks kus ma ka osalesin ja oodatud vimpli saind. :P Võistlus oli iseenesest hea kuid mõned mõtlema panevad asjad olid. Minu aeg oli: 34.30.13 ja raja pikkus oli 6,3 km. Oleksin rohkemat küll endast oodanud kuid seekord oli tähtis et esimese 1200 hulka tulen, kuhu mul ka õnnestus tulla. Rada oli raske. 1km peal olin omavanuste hulgas vist kuskil 10. Peale teist km tuli väsimus kuna algusest peale olin valinud liiga kiire tempo. Tuli vähendada, mis lõpuks viis kõndimiseni. 100m kõndisin ja siis hakkasin jälle jooksma, kuid nüüd lõpuni välja. Kõige õudsam oli üks pikk sirge. Vaatan et ei lõppe ega lõppe ära. Lõpuks siiski lõppes ära. :) Vahepeal tekkis seisma jäämise tunne kuid tahe oli ikka et panen sörkides lõpuni välja mis mul ka õnnestus. :)

No comments:

Post a Comment